HTML

Miss Brightside

Az én agymenéseimről és gondolataimról olvashattok itt. Pontosabban véleményeket könyvekről, filmekről, zenéről, világ dolgairól, a tévéről, ami éppen eszembe jut.

Friss topikok

  • MissBrightside: @mrskowalski: Amikor láttam annyi negatív érzés lett rajtam úrrá, amikor ezt a borzalmat láttam, h... (2012.07.21. 11:31) Titanic 2

Egy személyes blog

2012.11.24. 20:02 MissBrightside

Breaking Dawn - Hajnalhasadás 2. rész (2012)

Címkék: Twilight Saga Breaking Dawn part 2 Hajnalhasadás 2. rész


A Twilight Saga az egyik leggyűlöltebb és legimádottabb film- és könyvsorozat. Főleg a tinédzserlányok és érett korú nők rajongnak érte. Elvarázsolta őket egy halandó lány és egy vámpír szerelme. Én régen könyvben szerettem, de a filmeket nagyon bénának tartottam. Mondjuk a könyvek sem jobbak. Már sajnálom azt a 18 ezer forintot érte, amit a szüleimmel kidobattam az ablakon.

Történet: Bella miután életet adott lányának, Rensmee-nek, megerősödve és új képességek birtokában, vámpírként tér magához. Végre beteljesedett amire mindig is vágyott: vámpírként élheti életét Edward oldalán. A boldogságukat azonban hamarosan megzavarja a Volturik tanácsa, akik azt állítják, a Cullenek vétettek a vámpírtörvények ellen. Úgy vélik, hogy Bella és Edward gyermeke halhatatlan, természetfeletti képességeit születése után kapta, ezért a gyermeknek meg kell halnia. 
A Volturik csak a kínálkozó alaklomra vártak, hogy örökre leszámolhassanak a Cullenekkel. Edward Jacobbal az oldalán szövetségeseket gyűjt, hogy együtt küzdjenek meg a Volturikkal a mindent eldöntő, utolsó nagy csatában, ahol már nem csak családja, hanem a vámpírok és a vérfarkasok sorsa a tét.

 

A legnagyobb az egész filmmel az volt, hogy alig történt valami, így az egész a végkifejletig unalmas volt. Leszámítva a csatát, de arról később.

Látjuk, hogy "szerelmesen" néz egymásra Bella és Edward, majd Jacob és Reneesme, és én vagyok a célközönség. Ez Jacob-Reneesme-szál a könyvben jónak tűnt, de így utólag belegondolva röhejes. Ez tényleg pedofília.(A legutóbbi Hollywood Hírügynökségben ezt vártam a legjobban. ) A vizuális effektek szokás szerint gyatrák, pedig 120 millió dollár volt a film költségvetése. Abban mi került ennyibe? Ezek leginkább a farkasoknál ütköztek ki, de aranyos kutyák lettek, úgy elfogadom, ha nem változik Jacobbá.

Engem Reneesme idegesített a legjobban az egész színésznő és karakter semmilyen volt. Egyszerűen csak volt. Mondjuk az animált gyerek sem szép. A baba a Barátok Köztben sokkal édesebb.

A sminkmestereknek is egy fejmosás jár. Az előző részben nagyon jó munkát végeztek leroncsolt Kristennel, de vámpírként Bella nem nézett ki máshogy, mint emberként. Én különbséget nem láttam. Nem is értem, hogy egymástól mit volt elalélva.  Ha legalább jópasik lennének, de nincsenek. Pattinsonnak beszívott feje van, de a mosolya nem utolsó. Taylor Lautner túl izmos és nem helyes. Nekem egyik sem férfias.


Pozitívumok is vannak, de kevesebb, mint negatívum.

A legelején Bella éleslátása nagyon tetszett, ahogy a kamera ráközelített a dolgokra, ez nagyon jól lett megcsinálva. Amúgy néhol szerintem a kamera követhetetlenné tette az egészet.

A humor, olyan jókat röhögtem az elején volt néhány vicces beszólás és jelenet. Sajnos én kevésnek éreztem. Ebből többet is rakhattak volna a filmbe, akkor lenne az, hogy lesem, mikor lesz vége. 

A csata. Izgalmas lett. Az egy kicsit megdolgoztattat az embert, amikor repültek a fejek. Hiába nem volt vért. A leghülyébb csavar is ehhez köthető, amikor kiderül, hogy látomás. Ezt a könyvhöz képest megléphették volna. Amúgy bírtam az egyik fővámpírt, Marcust, ahogy állt és mondta végre. Ez is vicces lett.

A főszereplők semmilyenek, de kreáltak szimpatikus karaktereket, mint Benjamin vagy Carlisle régi angol barátja. Nagyon bírtam, hogy Katetel flörtölt. Mondjuk a színészeknek sem adnék Oscart, ezért a teljesítményért. Kár, hogy Dakota Fanningnak több játékidőt nem adtak, mert kiváló színésznő, és nagyon jól hozta a gonosz kis vámpírt. 

A film nem olyan rossz, mint aminek beállítják. Tény és való, hogy az előző rész az jobb volt, de nem lett a legrosszabb, mint az Újhold. Szerintem gyenge és üres film, ami maga módján el tudja az embert szórakoztatni. 5/2 ez csak ennyit érdemel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://missbrightside.blog.hu/api/trackback/id/tr154923045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása